5 super αγαπημένες στάσεις της yoga για δυνατά πόδια

  1. Πολεμιστής Ι/ Virabhadrasana I

 

Ο 1ος πολεμιστής είναι μια καταπληκτική στάση για την ενίσχυση των τετρακέφαλων, ενώ παράλληλα διατείνει το ισχίο του πίσω ποδιού. Αυτή η στάση επίσης παίζει με την σταθερότητά σας, λόγω της εσωτερικής περιστροφής του πίσω ποδιού.

 

 

  1. Πολεμιστής ΙΙ/ Virabhadrasana II

 

Ο πολεμιστής 2 όπως ο πολεμιστής 1, θα βοηθήσει να ενισχύσει τους τετρακέφαλους σας, αλλά θα ενεργοποιήσει το πίσω πόδι σας με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο.

 

Σε αυτή τη στάση, δείτε αν μπορείτε να κρατήσετε τον κορμό σας στο κέντρο, αντί να κλίνει προς τα εμπρός ή προς τα πίσω. Αυτό θα βοηθήσει να σταθεροποιηθεί το βάρος σας στα πόδια σας, ενεργοποιώντας και τα δύο πόδια εξίσου.

 

  1. Πολεμιστής ΙΙΙ/ Virabhadrasana IΙΙ

 

Η στάση αυτή δυναμώνει τα πόδια και τους κοιλιακούς. Όπως όλες οι στάσεις ισορροπίας βοηθά και στην εστίαση του νου. Αφήστε μια νοητή γραμμή ενέργειας να διατρέξει όλη την πίσω πλευρά του σώματος, εκμεταλλευτείτε τη για να προδώσετε μήκος στο σηκωμένο πόδι μέχρι τη φτέρνα και τα δάχτυλα

 

  1. Utthita Hasta Padangusthasana

 

Αυτή είναι μία από τις καλύτερες στάσεις για την αντοχή των ποδιών, καθώς και την διάταση του ποδιού. Για να μείνετε σε αυτή τη στάση απαιτείται η ενεργοποίηση όλων των μυϊκών ομάδων στο πόδι που στέκεστε, προκειμένου να κρατήσει τον εαυτό σας κατακόρυφο, και ταυτόχρονα δουλεύεται το άνοιγμα των ισχίων στο πόδι που ανοίγει στο πλάι. Να θυμάστε ότι είναι πολύ σημαντικό να εξισορροπήσετε τη δύναμη και την διάταση ταυτόχρονα, και αυτή τη στάση μπορείτε να το επιτύχετε αρκετά καλά.

 

 

  1. Η Στάση του Δέντρου/Vriksasana

 

Αυτή η στάση ισορροπίας είναι εκπληκτική για την ανάπτυξη της δύναμης σε όλο το μήκος του ποδιού ακόμη και κάτω στο πέλμα σας! Η συνεχής πρόκληση που προκαλούν οι στάσεις ισορροπίας όπως το δέντρο συμμετέχει κάθε μυϊκή ομάδα του ποδιού σας, και μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε μια ωραία εικόνα ακόμα και στις καμάρες των ποδιών σας.

BOXEAT | Πώς λειτουργεί
BOXEAT | Πώς λειτουργεί