6 αγαπημένες στάσεις yoga για άντρες!

To γνωρίζουν όλοι πλέον ότι η yoga δεν είναι μόνο για τις γυναίκες. Στην πραγματικότητα, οι άνδρες μπορούν να επωφεληθούν ακόμη περισσότερο από τις γυναίκες, χάρη στις μεγαλύτερες και πιο σκληρές μυϊκές ομάδες που διαθέτουν.

 

 

  1. Urdvha Mukha Svansana (Σκύλος που κοιτάει πάνω)

Η στάση του Σκύλου που κοιτάει πάνω, βοηθά στην καταπολέμηση των αναπνευστικών προβλημάτων, ανοίγει τον θώρακα και δυναμώνει την πλάτη και τα χέρια. Ιδανική για εκείνον που κάθεται πίσω από ένα γραφείο για ώρες!

  1. Virabhadrasana Ι (Πολεμιστής 1)

Αυτή η στάση δυναμώνει τους μηρούς και την περιοχή γύρω από το γόνατο και προσφέρει σταθερότητα και προστασία των ευαίσθητων αρθρώσεων κατά τη διάρκεια των υψηλών αθλητικών απαιτήσεων.

  1. Navasana (βάρκα)

Η βάρκα δυναμώνει τους κοιλιακούς, τα ισχία και την σπονδυλική στήλη. Ανεβάστε τα δευτερόλεπτα αναμονής στη στάση και δείτε το σώμα σας να τρέμει ολόκληρο!

  1. Adho Mukha Svanasana (Σκύλος που κοιτάει κάτω)

Η στάση αυτή ενισχύει την καρδιά και βελτιώνει την κυκλοφορία, μειώνει το στρες και βοηθά στην υψηλή πίεση του αίματος., Διατείνει τις περιοχές που αποτελούν πρόκληση για τους άνδρες: γάμπες, οπίσθιους μηριαίους, ώμους, πλάτη, γοφούς κ.α.

  1. Uttanasana (Δίπλωση)

Εκτός από το τέντωμα των μυών, η Uttanasana μειώνει την αρτηριακή πίεση, ανακουφίζει από πονοκεφάλους και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος Η βαρύτητα τραβά το κεφάλι και τον αυχένα προς το έδαφος, μειώνει την ένταση από το πάνω μέρος του σώματος, ενώ ανοίγει το πίσω μέρος των ποδιών, τα ισχία και την πλάτη!

  1. Utkatasana (Καρέκλα)

Δυναμώνει γλουτούς, τους ώμους και τους αστραγάλους ενώ ταυτόχρονα βοηθά στην ισορροπία και στην τόνωση των κοιλιακών.

 

BOXEAT | Πώς λειτουργεί
BOXEAT | Πώς λειτουργεί