6 Τρόποι Για Να Νιώθετε Πάντα Ξεκούραστοι!

H νέα τάση παγκόσμια είναι η στροφή προς μια καλύτερη ποιότητα ζωής! Ίσως η κούραση είναι ένα σημάδι ότι ήρθε η ώρα να ανασυνταχθούμε, να αλλάξουμε την καθημερινή μας ρουτίνα, τη διατροφή, τον χρόνο που σπαταλάμε ανούσια καθημερινά, τον ύπνο και τη συνολική μας συμπεριφορά απέναντι στον ίδιο μας τον εαυτό.

 

 

  1. Διατροφή

Σχεδόν από το 1980, οι διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων άρχισαν να προσεγγίζουν όλο και περισσότερο το διατροφικό μοντέλο των χωρών των Δυτικών χωρών με βασικά χαρακτηριστικά την υπερκατανάλωση προπαρασκευασμένων και βιομηχανοποιημένων τροφίμων, την αύξηση της κατανάλωσης κρέατος, αλλαντικών, γλυκών, σνακ, αναψυκτικών και ποτών. Αποτέλεσμα αυτής της διατροφής είναι η αύξηση της παχυσαρκίας, του διαβήτη και των καρδιαγγειακών παθήσεων. Οι γρήγορες δίαιτες που υπόσχονται θαύματα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς δεν είναι ισορροπημένες και εγκυμονούν σοβαρούς κινδύνους για την υγεία αφού η απώλεια δεν είναι λίπος αλλά νερό και μυϊκός ιστός. Μη ξεχνάτε ότι η βάση για ισορροπημένη διατροφή προϋποθέτει ποικιλία, που σημαίνει ότι τρώμε από όλα χωρίς όμως να υπερβάλουμε στο θέμα της ποσότητας.

Μπορεί η εξάντληση και η κούραση που νιώθει ο περισσότερος κόσμος σήμερα να φέρνει την επιθυμία για κατανάλωση ανθυγιεινών τροφίμων, δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι με αυτόν τον τρόπο δεν θα αισθανθούμε πιο ενεργοί. Αντιθέτως καταναλώνοντας τέτοια γεύματα η κόπωση και η εξάντληση μεγεθύνονται. Μια ισορροπημένη διατροφή είναι η βάση για να ξεκινήσετε και αυτό εξασφαλίζει η Boxeat.

 

 

  1. Ξεκινήστε πρακτική

 

Αναγνωρίστε το είδος της πρακτικής που θα είναι η πιο χρήσιμη για σας αυτή τη στιγμή. Μπορεί να πρόκειται για μια σειρά δυναμικών ασκήσεων, ένα αερόβιο πρόγραμμα ή μια σειρά ασκήσεων που θα σας βοηθήσουν να μπείτε σε μια βαθιά χαλάρωση. Mε το Boxfit, ένα πρόγραμμα που συνδυάζει όλα τα παραπάνω, έχετε ότι ζητήσετε με ένα μόνο κλικ στον υπολογιστή σας.

 

  1. Ξεκούραση

Οι ρυθμοί της ζωής τρέχουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς, τόσο που κάποιες φορές μένουμε θεατές μη μπορώντας να προλάβουμε τα γεγονότα που συμβαίνουν. Εκεί ακριβώς θα πρέπει να κάνετε μια παύση από όλα! Ακυρώστε τα σχέδιά σας, απενεργοποιήστε το τηλέφωνό σας και κάντε κάτι που σας χαλαρώνει πραγματικά!

 

 

  1. Μείνετε ενυδατωμένοι

 

Πίνετε άφθονο νερό και αποφύγετε τα ενεργειακά ποτά. Προσπαθήστε να ισορροπήσετε την ενέργειά σας με άφθονο φιλτραρισμένο νερό αντί για την κατανάλωση ποτών που πρόκειται και πάλι να σας οδηγήσουν στην συντριβή μόλις περάσει η επίδρασή τους.

 

Το πρωί, ξεπλύνετε το σύστημά σας με φρεσκοστυμμένο λεμόνι και νερό και στη συνέχεια προσπαθήστε να πίνετε τουλάχιστον δύο ποτήρια νερό ανάμεσα στα γεύματα. Το νερό κατά τη διάρκεια του γεύματος μπορεί να αποδυναμώσει το πεπτικό σύστημα καθιστώντας πιο δύσκολο για το σώμα σας να μετατρέψει το φαγητό σας σε ενέργεια.

 

 

  1. Ακολουθήστε μια ρουτίνα

 

Το σώμα, το μυαλό και η ψυχή ποθούν μία ρουτίνα. Πηγαίνοντας στο κρεβάτι την ίδια ώρα, ξυπνώντας νωρίς, τρώγοντας ισορροπημένα γεύματα τακτικά, όλο αυτό βοηθά να σας κρατήσει σε καλό δρόμο, σωματικά και συναισθηματικά.

 

Έχετε ποτέ παρατηρήσει πώς αισθάνεστε λήθαργο μετά από μερικές συνεχόμενες νύχτες φτωχές σε ύπνο και μη ισορροπημένης διατροφής; Έχει τεράστιο αντίκτυπο στην καθημερινότητά σας. Δοκιμάστε να ακολουθείτε μια ρουτίνα, ώστε να μπορείτε να ξυπνήσετε νιώθοντας ξεκούραστοι και ανανεωμένοι.

 

Μέσα από μια ισορροπημένη πρακτική της γιόγκα και μια υγιεινή διατροφή σίγουρα θα αρχίσετε να αισθάνεστε πολύ γρήγορα γεμάτοι ενέργεια!!

BOXEAT | Πώς λειτουργεί
BOXEAT | Πώς λειτουργεί