Yoga ακόμα και στο γραφείο!

Όταν οι ώρες στο γραφείο είναι πολλές, το σώμα ειδοποιεί ότι κάτι δεν πάει καλά! Με τις παρακάτω απλές στάσεις μπορείτε να ανακουφίσετε τα σημεία που καταπονούνται περισσότερο: Μέση, σπονδυλική στήλη, πλάτη, στήθος, ώμοι και αυχένας.

 

 

1.Καθιστή Σελήνη

 

Σηκώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι και τεντώστε τα δάχτυλά σας προς το ταβάνι. Κάντε κάμψη προς τα δεξιά, λαμβάνοντας 2 έως 3 βαθιές αναπνοές. Επαναλάβετε από την αριστερή πλευρά για ακόμα 2 έως 3 βαθιές αναπνοές.

 

  1. Κύκλοι καρπών και stretching δακτύλων

Κάνετε 5 έως 10 κύκλους προς τα μέσα και προς τα έξω με τους καρπούς. Στη συνέχεια, απλώστε τα δάχτυλα και κλείστε τα σε γροθιές, επαναλαμβάνοντας αυτό 5 έως 10 φορές ώστε να αποτινάξετε τυχόν περίσσεια ένταση.

Τοποθετήστε το ένα χέρι πάνω στο γραφείο σας, με τις παλάμες στραμμένες προς τα επάνω και τα δάχτυλα προς το μέρος σας, βάζοντας ήπια πίεση. Κρατήστε κάθε πλευρά 5 έως 10 αναπνοές.

 

  1. Καθιστό Περιστέρι

Όταν κάθεστε με σταυρωμένα πόδια, ειδικά όταν αυτή η θέση γίνεται σε μία πλευρά περισσότερο από ότι απ’τήν άλλη, μπορεί να δημιουργήσει ανισορροπίες στα ισχία και στο κάτω μέρος της σπονδυλικής στήλης. Φέρτε πίσω την ισορροπία με το καθιστό περιστέρι.

Ενώ κάθεστε στην καρέκλα σας, και τα δύο πόδια να ακουμπούν στο πάτωμα, διασχίζουν το δεξί πόδι σας πάνω από το αριστερό σε μια γωνία 90 μοιρών, κρατώντας το πόδι λυγισμένο ώστε να μην ασκεί πίεση στο γόνατο.

Θα πρέπει να αισθάνονται μια ήπια έως μέτρια διάταση στο εξωτερικό μέρος του δεξιού μηρού. Κρατήστε 5-10 αναπνοές πριν από τη μετάβαση στην άλλη πλευρά.

 

  1. Καθιστή και Όρθια Καρέκλα

Όταν κάθεστε όλη την ημέρα, δεν αξιοποιούνται επαρκώς οι μυες στους γλουτούς και τους οπίσθιους μηριαίους. Τότε χάνουν το κίνητρό τους. Αρχίστε να κάθεστε με τα γόνατα λυγισμένα στις 90 μοίρες και τα πέλματα στο πάτωμα. Πιέστε προς τα κάτω τις φτέρνες σας, προσπαθώντας να σηκωθείτε από την καρέκλα χωρίς να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας. Από την ορθοστασία, σιγά-σιγά να καθίσετε με ίσια πλάτη κάτω, απέχοντας από την καρέκλα λίγα εκατοστά. Επαναλάβετε 5 έως 10 φορές.

BOXEAT | Πώς λειτουργεί
BOXEAT | Πώς λειτουργεί