• businessbox
  • lightbox

Επίλεξε το δικό σου BOXEAT!

Επίλεξε το δικό σου BOXEAT!

Πάρε μία γεύση!

Πάρε μία γεύση!


Όταν οι ώρες στο γραφείο είναι πολλές, το σώμα ειδοποιεί ότι κάτι δεν πάει καλά! Με τις παρακάτω απλές στάσεις μπορείτε να ανακουφίσετε τα σημεία που καταπονούνται περισσότερο: Μέση, σπονδυλική στήλη, πλάτη, στήθος, ώμοι και αυχένας.

 

 

1.Καθιστή Σελήνη

 

Σηκώστε τα χέρια σας πάνω από το κεφάλι και τεντώστε τα δάχτυλά σας προς το ταβάνι. Κάντε κάμψη προς τα δεξιά, λαμβάνοντας 2 έως 3 βαθιές αναπνοές. Επαναλάβετε από την αριστερή πλευρά για ακόμα 2 έως 3 βαθιές αναπνοές.

 

  1. Κύκλοι καρπών και stretching δακτύλων

Κάνετε 5 έως 10 κύκλους προς τα μέσα και προς τα έξω με τους καρπούς. Στη συνέχεια, απλώστε τα δάχτυλα και κλείστε τα σε γροθιές, επαναλαμβάνοντας αυτό 5 έως 10 φορές ώστε να αποτινάξετε τυχόν περίσσεια ένταση.

Τοποθετήστε το ένα χέρι πάνω στο γραφείο σας, με τις παλάμες στραμμένες προς τα επάνω και τα δάχτυλα προς το μέρος σας, βάζοντας ήπια πίεση. Κρατήστε κάθε πλευρά 5 έως 10 αναπνοές.

 

  1. Καθιστό Περιστέρι

Όταν κάθεστε με σταυρωμένα πόδια, ειδικά όταν αυτή η θέση γίνεται σε μία πλευρά περισσότερο από ότι απ’τήν άλλη, μπορεί να δημιουργήσει ανισορροπίες στα ισχία και στο κάτω μέρος της σπονδυλικής στήλης. Φέρτε πίσω την ισορροπία με το καθιστό περιστέρι.

Ενώ κάθεστε στην καρέκλα σας, και τα δύο πόδια να ακουμπούν στο πάτωμα, διασχίζουν το δεξί πόδι σας πάνω από το αριστερό σε μια γωνία 90 μοιρών, κρατώντας το πόδι λυγισμένο ώστε να μην ασκεί πίεση στο γόνατο.

Θα πρέπει να αισθάνονται μια ήπια έως μέτρια διάταση στο εξωτερικό μέρος του δεξιού μηρού. Κρατήστε 5-10 αναπνοές πριν από τη μετάβαση στην άλλη πλευρά.

 

  1. Καθιστή και Όρθια Καρέκλα

Όταν κάθεστε όλη την ημέρα, δεν αξιοποιούνται επαρκώς οι μυες στους γλουτούς και τους οπίσθιους μηριαίους. Τότε χάνουν το κίνητρό τους. Αρχίστε να κάθεστε με τα γόνατα λυγισμένα στις 90 μοίρες και τα πέλματα στο πάτωμα. Πιέστε προς τα κάτω τις φτέρνες σας, προσπαθώντας να σηκωθείτε από την καρέκλα χωρίς να χρησιμοποιήσετε τα χέρια σας. Από την ορθοστασία, σιγά-σιγά να καθίσετε με ίσια πλάτη κάτω, απέχοντας από την καρέκλα λίγα εκατοστά. Επαναλάβετε 5 έως 10 φορές.

Χάσε βάρος, όχι χρόνο!

Η Υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή τώρα σε ΄κουτί’

BOXEAT | Η δική σου δίαιτα

Η νέα τάση στη διατροφή

Γιατί η δική μας διατροφή είναι όλα όσα χρειάζεσαι! Μάθε περισσότερα

ΒΟΧΕΑΤ | Γιατί αξίζει

Απλά μαθηματικά

Δες γιατί αξίζει. Πάτα ΕΔΩ

BOXEAT | Υπολόγισε το πακέτο σου

Θέλεις βοήθεια;

Δεν γνωρίζεις ποιες είναι οι ανάγκες σου; Πάτησε ΕΔΩ και υπολογίζουμε εμείς για εσένα!

Image Sources

Η δική σου ομάδα

Οι δικοί σου διαιτολόγος, personal trainer και chef κλεισμένοι σε ένα 'κουτί'. Μάθε περισσότερα ΕΔΩ

Demo Package

Το δικό σου πρόγραμμα

Στην BOXEAT δημιουργούμε τη δική σου δίαιτα στις θερμίδες που χρειάζεσαι! Δες τα πακέτα μας ΕΔΩ

Support & Documentation

Γυμνάσου από το χώρο σου

Επειδή η διατροφή με την άσκηση πάνε μαζί, σου προσφέρουμε ΔΩΡΕΑΝ το BOXFIT. Μάθε περισσότερα

Τέρμα οι δικαιολογίες

Η Υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή τώρα σε ΄κουτί’

 

Είπαν για εμάς

Είπαν για εμάς

  • Νικηφόρος

    Νικηφόρος - Τραγουδιστής

    H Boxeat μαγειρεύει για μένα!


    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Αλεξάνδρα Κουτρομάνου - Model, TV Persona

    Αλεξάνδρα Κουτρομάνου - Model, TV Persona

    Η εμμονή μου με τη Boxeat!


    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Jarek Popiela

    Jarek Popiela - Ποδοσφαιριστής

    Μεσογειακή διατροφή στην πόρτα μου από τη Boxeat!


    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Φίλιππος Παπαχριστόπουλος - Πρωταθλητής Tennis

    Φίλιππος Παπαχριστόπουλος - Πρωταθλητής Tennis

    Η Boxeat ταίριαξε γάντι στον τρόπο ζωής μου!


    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Έλλη Ντεντιδάκη - Δικηγόρος

    Έλλη Ντεντιδάκη - Δικηγόρος

    Βρήκα τη λύση για μια σωστή διατροφή χωρίς στερήσεις με τη Boxeat!


    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Ελευθερία Μπουδαλάκη - Γιατρός

    Ελευθερία Μπουδαλάκη - Γιατρός

    Η καθημερινότητά μου είναι έντονη και οι απαιτήσεις πολλές!


    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ